اینم آرزوی دختراس به روایت شعر...

از اونجایی که دخترا همشون چنین آرزویی دارن در این جا مخاطب من همه ی دختراس ولی هیچ کدوم به آرزوشون نمیرسن ...نظر یادتون نره 

 

آن کیست کز روی کرم با من وفاداری کند؟

با پیامک شب به شب، از من هواداری کند؟

یک مرد خیلی مهربان،از هر نظر تکمیل و خوب

حتی اگر تنها شدم با من نکو کاری کند!

ماشین و مسکن باشدش،اوضاع مالی رو به راه

جیب خودش را شل کند،رفع گرفتاری کند!!

اول به دست آرد دلم،بعداً مرا عاشق کند

آنگه برای بردنم،جان بکند،کاری کند،

من هی بگویم نه به او،اوهی بگوید خواهشاً

در پیش من زانو زند،هی گریه و زاری کند

نیت کند عقدم کند،هی شب به شب نذری دهد!

در مسجدی بنشیند و ده شب عزاداری کند!

گر دل بسوزانم به او،خود را حلالش میکنم

او را به جایی میبرم،کلّی خریداری کند!!

آنگه به محضر رفته و ،عاقد برای ما دو تا

با النکاح السنتی،یک صیغه ای جاری کند

در گوشش آنجا زیر تور،میگویم این را مهربان:

در پخت و پز در شست و شو،باید که همکاری کند!

آنگه عروسش میشوم،او میشود داماد من

باید بماند تا ابد،از من نگهداری کند!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضــــــــــــــــــی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ http://qonbadekabod.blogfa.com

باسلام
آقا یاسین
تو نابغه ئی
الان یه ساعتی میشه وب تو زیرو رو می کنم
واقعا یکی از یکی جالب تر
شعر آرزوی دخترا ، نقد شعر یه توپ دارم قلقلی یه
اتل متل ... خلاصه همه شون
باحااااااااااااااااااااااااااااااااااااالن .
تاسلامی بعد ...
مرتضــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد